sobota, 20 kwietnia 2013

Objazd jeziora Wielimie


Nowy sezon rowerowy 2013 rozpoczęty :)
Wiele się zmieniło w moim życiu, a przede wszystkim zmiana pracy i wyjazd do Szczecinka. Dzięki temu mogę poznawać urodę tej przepięknej pokrytej dziesiątkami jezior krainy, czym zamierzam się również z Wami podzielić :)
Postanowiłem w niedzielę 14 kwietnia objechać jedno z największych jezior Pojezierza Drawskiego - Jezioro Wielimie.
Piękna i spokojna trasa, choć zaraz po deszczowych dniach przejażdżka w lesie była delikatnie mówiąc dość grząska :)
Ale wszędzie pełno płochliwych saren, żurawi (bardzo hałaśliwych!). Nie wiedziałem nawet, że to jezioro jest tak wielkie! 40km zajął mi jego objazd :)
Najbardziej byłem zadowolony z wieży obserwacyjnej, na którą można wchodzić i podziwiać widoki 40m nad ziemią :) Przyznam, że wchodzenie po metalowych kraciastych schodkach, gdzie widać wszystko poniżej podwyższa poziom adrenaliny! Ze schodzeniem jest jeszcze lepiej :) Na zdjęciu sami zobaczycie, jak ładnie się patrzy z takiej wysokości na rower ;)
Na sam koniec przyjaciele ze Straży Miejskiej polowali na kierowców :) Nie zareagowali, jak robiłem sobie zdjęcie przy tym fotoradarze :):):)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz