wtorek, 10 lutego 2015

12 dnień urlopu w USA - Tampa i Bush Gardens!!! Pierwsze podejście ;)

Dziś z rana wybraliśmy do Bush Gardens w Tampa, gdzie są rewelacyjne kolejki górskie, zoo z egzotycznymi zwierzętami, gdzie można poruszać się jeepem, lub kolejką z parowozem napędzanym gazem, czy kolejką linową. Zaczęliśmy korzystać z kolejek, kiedy niestety zaczął padać deszcz i wstrzymano kolejki... Ale na szczęście córka naszej koleżanki dostała wejściówkę do wykorzystania w ciągu następnych 6 dni za darmo, więc pojedziemy sobie tam w środę.
Jedna z kolejek zbudowana z drewna niestety została zamknięta na dobre 3 dni temu i przeznaczona do likwidacji, a tak bardzo zależało mi na niej pojeździć...
Ale udało zaliczyć się 3 kolejki i jedno spadanie:
Pierwsza to: SheiKra. Prawdziwy hardcore! W pewnym momencie wisisz na torem pionowym!!! I wtedy nagle ruszasz pionowo w dół!!! I tak dwa razy podczas jednego okrążenia!!! Sami zobaczcie na YouTube, jakie to przeżycie: https://www.youtube.com/watch?v=dwT5JoN6mHM
Druga kolejka to: Kumba, gdzie było masa obrotów i cudowne prędkości :)  Zobaczcie na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0x0U5BLvMOA
Trzecia kolejka to Montu, gdzie wisisz podczas jazdy :) I love these rides!!!!!!!!!! Zobaczcie na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c3f6I0ykkCQ
A ostatnia rzecz to był masochizm najwyższej klasy - Falcon's Fury!!! Czujesz się, jakbyś spadał na ziemię z budynku!!!! Myślałem, że dostanę zawału :):):) Sami zobaczcie na YouTube, jak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=bNTioobAGIA
Po parku zajechaliśmy jeszcze zobaczyć pociągi i udało się: Amtrak ze składem pasażerskim przeciął nam drogę, a potem zajechałem na stację pociągów CSX!!! :) Byłem wniebowzięty!!! :)
Generalnie jadąc po Tampie strasznie gubiłem się na autostradach, a nawigacja tylko mi przeszkadzała... Masakra tam z drogami, tyle jest zjazdów, rozwidleń i na dodatek 4 pasy pełne samochodów w każdą stronę... Ale udało się. Potem zajechaliśmy do sklepów w Clearwater, gdzie w holu jednego z nich było lodowisko!!!
Jutro wycieczka na Przylądek Canaveral do NASA!!! :)


A teraz zdjęcia:


Aligatory!!! Już niedługo zobaczę je w ich naturalnym środowisku!!!

Ta atrakcja wymiata :) Falcon's Fury i ja ;)


Kumba!!! Mnie też tam ledwie widać ;)

Parowóz napędzany gazem

Aga na extremalnej karuzeli :)



Część Safari

Moje ukochane pociągi amerykańskie!!!

Pogoda niestety wciąż słabej jakości do końca dnia...


Lodowisko w centrum handlowym!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz